sábado, 17 de enero de 2009

Weapons expert talks on Israel 'phosphorus use' - 13 Jan 09



ישראל העלתה את השימוש בזרחן לבן את הדאגה הבינלאומית של ארגוני זכויות האדם, וזה מאוד מסוכן משום שהוא מקשרת של ישות כמו ישראל שידוע

ארגונים הומניטריים בינלאומיים השיקה את הצבא הישראילי שהו משטמש בזרחני פצצות אסורא בינלאומית, יחד עם גינוי בינלאומי רחב על ישראל בגלל המלחמה על רצועת עזה.

בנוסף, משך העשן הנגרם על ידי זרחנים הפצצות עננים של משפטנים בינלאומיים קייג עשום של ישראל .

ואמרא אביטאל לאיבופינש הדובירת של הצבא הישראלי בתחום זה: "קודם כל, את שני הסוגים, ולידע הכללי של הציבור, אין בעיה של החוק הבינלאומי ו, שנית, אנו לא משתמשים בתחמושת אשכולית, ושלישית, כל התחמושת ש אנו משתמשים בהתאם לחוק הבינלאומי. ככל שאנו יודעים את זה גמ משטמש בה גם צבאות אחריות בעולם .. בעולם המערבי. "

ומאשי דחתה מ אחראי שלא גזם על ידי אחרים בצבא הישראלי, כפי שהיא מסווגת את הצבא החמישי בעולם, אבל את הנהול שלו נגד עמי האזור במשך עשרות שנים את היחולת המוסרית וארתעה שלא במזגירת שאלה?.

בעניין זה ", אמר מארק גארלאסכו, אנליסט בכיר בתחום הצבאי, בארגון "השומיר על זחיות האדם": אני דברתי עם פקידים של כוחות הביטחון הישראליים והמ אישרו לי כי המ השטמשו בזרחן לבן בתוך רצועת עזה, והים אמרו לי שהם השתמשו בזרחני לבן כדי להסתיר את דרך תנועות הקוחות שלהם, אם השימוש של זרחן לבן רק כיסוי, כדי להסתיר את זי חוקי להשתמש בו, זה יכול בהחלט לעשות זאת, אבל הבעיה היא, אם נעשה שימוש כנשק ".

ישראל העלתה את השימוש בזרחן לבן את הדאגה הבינלאומית של ארגוני זכויות האדם, וזה מאוד מסוכן משום שהוא מקשרת של ישות כמו ישראל שידוע מקודים על שימוש בכלי נשק במהלך המלחמה שלה על לבנון.

Es la primera vez que publico en hebreo para denunciar las ilegalidades de Israel, las organizaciones internacionales de derechos humanos deben ser tomadas en cuenta. Si nos pasamos por el "Arco del triunfo" las leyes y tratados internacionales ¿ Para que nos piden el voto con la mentira de la democracia y legalidad Internacional..?

Se terminó seguir mintiendo.

No hay comentarios: